Like a prayer

Godmorgon eller godförmiddag alla fina !:D Gick upp för en timme sen lite mer, behövde sovmorgon känner jag. Tänkte ta att snacka lite om gårdagskvällens idol. Jag tyckte att alla gjorde jättebra ifrån sig men det går ju inte att undgå hur förjävla bra Jay, shit asså! Han är bäst och så är det bara ! De kom faktiskt en hel del tårar när han sjöng Against all odds, det var så himla bra och när någon sjunger om något så känslosamt så minns man sånt som liksom gör ont att tänka på, minnen som man helst av allt vill glömma men också sånna man aldrig vill glömma, det var nog lite både och för mig tror jag. Just nu har jag lyssnat på Like a prayer några gånger och ja den är så bäst! Okej om vi ska komma till vem som åkte ut igår så tyckte jag att det var helt rätt person för hur duktig Linnea än var igår så kör hon sin stil och vågar inte ändra den utan det är den där Jazzstilen och man har liksom inte fått se en annan sida av henne. Men Jay kan liksom gå hur långt han vill om han bara vill, jag menar här har vi ju nya Nickleback i lilla Sverige liksom så det kommer gå bra för honom om han bara kämpar för det han vill ha.
Nu ska jag ta och spela lite sims ett tag, bilderna från igår kommer lite senare ikväll !
De bästa i idol i år !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback