Mardröm!

Vaknade vid 10-tiden men orkade inte gå upp, dels för att jag var så chockad över hur verklig min dröm. Så jag låg kvar och läste Vampire Diaries första boken som jag fick hem igår :). Men nu till drömmen asså jag log typ och mådde dåligt när jag vaknade. Drömde typ om att några jag kände hade ett slagsmål och helt plötsligt stod jag där med en pistol i handen och sköt på en av killarna som var med i bråket. Allt kändes så himla äkta så jag kände typ när jag ryckte till av det öronbedövande skottet. Jag trodde han var död men jag fick inte reda på så mycket utan någon hade ringt polisen så jag fick åka in till häktet, jag kunde verkligen känna ångesten för inget var ju med mening. Jag kände ångesten och rädslan och trodde att jag skulle få spendera många år bakom lås och bom. Jag tänkte på mina kompisar, jag tänkte på min utbildning, jag tänkte på min familj. Jag såg mitt liv falla samman. Det kändes så verkligt när jag såg mammas besvikna blick när hon kom in till polisstationen. Det kändes hemskt att jag skulle spendera natten här med känslan över hur många jag sårat och gjort besvikna. Usch jag känner fortfarande hur verklig ångesten var. Sen vaknade jag typ, men fan vad verkligt allt var, trodde nästan allt var sanning när jag vaknade, det var hemskt. Verkligen läskigt när man drömmer drömmar som känns så verkliga !
Haha var bara tvungen att bjuda på den här bilden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback