Men herregud !

Jag har precis sett idol och herregud lilla Olle vad tänkte du på när du bestämde dig för att förstöra en så bra låt som The Rasmus In the shadows ?! Älskar den låten så himla mycket men när Olle (faktiskt en av mina favoriter) ställde sig där på scenen och skränade låten igenom så kan jag inte fatta vad han tänkte på, det var skitdåligt ! Elon var bra tyckte jag, lite svajigt och lite skrikigt bara men okej var det allt ! Minnah var sådär idag, hon tog inte i och bjöd på sig själv som hon brukar. Andreas (hahaha skrev Arne först XD) var bra tyckte jag, det var energi, sångrösten och pitchen var bra och så självklart lite Weise-dans också ;). Linnea är inte en av mina favoriter men hon var skitbra idag! Jay, ja vad ska man säga om Jay? Asså blir han upptäckt i mer länder än sverige kan han ta sig hur långt som helst, han har lite Nickleback-röst tycker jag men shit vad bra han är! Minnah och Elin ihop var inte så bra, Andreas och Olle var rätt så bra och Jay och Linnea var skitbra ! Shit asså, håller med Bagge: Gå och gör en skiva med er! :D så nu vet ni mina åsikter (Y)
Elin ser verkligen inte ut att vara bara 16 ! Lång som bara fan är hon med!
Andreas är en riktig underhållningskille :D
Jay är bara för bra :D
Minnah är lite ljummen mellanmjölk om ni fattar vad jag menar? xD Lite tråkig tkr jag!
Olle brukar vara jättebra och köra sin egen stil men idag blev allt pannkaka !
Linnea kör helt sin egen stil och det gillar jag skarpt med henne men hon är ändå
ingen favorit eftersom jag inte är så förtjust i den musikstilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback