Men tjena !:)

Kom hem för typ en halvtimma sen och då tog jag lite och käkade för att magen kurrade massor xD. Dagen i skolan har faktiskt varit helt okej och det var roligt att få träffa alla gullungar igen efter lovet. Dagen gick fort och idag blir det bara slapp framför tv:n, jag är jättetrött! Har som tur inga läxor. Det är vad jag älskar mest med att gå OP, vi har typ aldrig läxor och det är så himla gött för när man kommer hem och det är nästintill kolsvart ute så känner man verkligen inte för att sätta sig med massor läxor. Let's face it alla lärare det finns inget bra med läxor !! Haha ja nu är det den skoltrötta sidan av mig som skriver igen. Nej men nu ska göra annat men vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback