Men vad fan Jay !:O

Ja, de flesta har väl hört att Jay testats positiv på ett drogtest. Han har själv erkänt att detta är fallet och att han rökt hasch helgen innan kärlekstemat i Helsingborg var. Han har nu gått med på att ta emot behandling eftersom att det var ultimatumet för att han skulle få stanna kvar i idol. Visst jag visste ju att han hållit på med droger men trodde faktiskt inte han gjorde det längre, klart man blir lite besviken för det är ju han jag hejat på enda sedan additionerna. På ett sätt vill jag att han ska stanna kvar och på ett sätt tycker jag att det är fel, han har liksom brytit mot reglerna och det bästa för honom tror jag är rehab. Men om han känner att det enda sättet för honom att bli fri från drogerna är att få uppfylla sin dröm här i idol så då är det ju bäst och ja idol är faktiskt inget utan Jay i år. Han är bäst ! :D Nej men nu ska jag dra ut med Sofia :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback