Myskväll

Jag tillåter inte mej själv att vara ledsen idag trots att jag är sviken, det är lite jobbigt när jag tänker på det men jag orkar inte slösa energi på folk som bara är ute efter att såra. Så jag är glad ändå, lite deppig att skolan börjar snart men annars så rullar det ;). Ikväll blir det nog att vara uppe länge måste ju njuta av sista kvällen i frihet, hahah nej det där var ett skämt xD Dessutom är det bara 6 veckor kvar till jullovet så jag deppar inte allt för mkt. Ikväll blir det mys framför tv och dator. Ska se vanilla sky ikväll, tycker den är rätt så bra och har inte sett den på länge så den får underhålla mig ett tag innan det är dags för sängen. Ha en fin lördagskväll allihopa !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback