Nattbloggar

Dålig uppdatering framåt kvällen jag vet men det är för att kvällen har varit rent ut sagt skit! Jag pallar inte med att folk säger att allt är mitt fel hela tiden och att jag aldrig gör rätt. Det känns verkligen och det sårar när man får höra sånt. Känns liksom som om man är lite betydelselös och ja jag vet inte riktigt. När jag är ledsen eller mår dåligt får jag bara höra att jag tycker synd om mig själv, men har man inte rätt att göra det ibland? Men nej jag får aldrig vara det för då tycker jag bara synd om mig själv. Usch vad jag mår dåligt över detta just nu ! Jag kan inte sova och allt känns rent ut sagt hemskt ! Jag orkar inte med att det ska vara så här nästan var eviga dag, jag orkar verkligen inte det längre. Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, kände bara att jag var tvungen att skriva av mig för det är ingen som lyssnar på vad jag har att säga just nu. Jag ska straxt krypa under täcket och hoppas på att morgondagen blir bra mycket bättre för fy fan för det här ! Aja ni är bäst ! Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback