Noodles

Hej på er ! Åkte hem vid 11 istället för vi drog upp till en kompis för att umgås lite vi tjejer :D, mysigt värre och kul hade vi ;). Men sen skulle Terra, Fillan, Jasmin och Jenny till linköping så Fillo, jag Emma, Sofia och Melinda drog ut och Sofia och jag gick och träffade Amanda och den sjukt efterlängtade Robert, har inte sett den grabben på 2 månader eller något så det var kul att träffas igen. Vi snackade lite sen kom dom andra och vid 11 stack jag, Fiiah och Melinda hem (Y). Jättemysig och bra kväll må jag säga och nu sitter jag här med nudlar och ska käka dom framför Kenza och Tyra Show, sounds great ! Men nudlar ska ju helt klart ätas med kinapinnar, det gör jag alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback