Promis med bästis :)

Malin var för trött för att vara med mig idag:( men inga ledsna miner för det ;) haha nej drar ut och går en sväng med Sofia ikväll, mysigt värre! Just nu tittar jag lite på 24 timmar med Anna Book och Maria Montazami. Maria är så himla roliga och hon verkar så himla snäll. Anna med och jag tycker att hon är så himla söt och ser mycket hälsosammare ut efter att hon gjorde sin gastric bypass, tyckte hon var söt innan med men man märker verkligen hur mycket bättre hon mår och hur mycket lyckligare hon är och det gör att man blir mycket sötare. :) Tänkte sitta här ett tag innan jag och bästis drar ut och sen efter promisen blir det Armaggedon som går ikväll, älskar den filmen men den e väldigt sorglig så kommer nog locka fram några tårar xD. Ha en fin kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback