Snö snö och åter snö men inga sura miner för det !

Nu är jag hemma och dagen har faktiskt varit rolig, lite seg mot slutet bara. Det var programdag idag för alla nior som ska välja snart och Sofia och jag hade hand om den första gruppen och det var roligt. Jag tänkte tillbaka på hur jag själv tänkte och kände när jag satt där för exakt ett år sen och jag man var jävligt nervös kan jag säga så Fiiah och jag försökte göra det lite lättsamt och pratade om sånt som vi skulle ha undrat men inte riktigt vågat fråga och jag tror faktiskt att de fick den informationen de ville och behövde och mot slutet släppte nervösheten lite och de började fråga lite mer :). Sen kom 2 av våra älskade vänner för att gå på andra informationsgrejen så hälsade på dom och pratade lite :D. Hihi hoppas vi lyckades övertala några tjejer om att våran skola är bara och att programmet är bra med:). Något som jag dessutom ogillar är detta jäkla väder, usch fy på det asså! Ska ta kort på min trädgård sen så får ni se hur full av snö den är, nu längtar jag efter sommaren !:/ Men det kan också börja snöa massor så att bussarna blir inställda och vi slipper skolan, skulle inte vara helt fel det heller xD Haha nej men vi ses sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback