Snöoväder

Vet att jag sa att jag inte skulle skriva mer idag men sån är jag, jag kan helt enkelt inte hålla mig ifrån bloggen för länge xD. Jag ska snart krypa ner i sängen och drömma mardrömmar imorrn ska det nämligen bli 20 cm snö där jag bor :O Gillar snö och vintern är en mysig årstid men 20 CM SNÖ, vill vädergudarna spela oss ett spratt eller. Det är sjukt mycket snö och jag hoppas inte att det blir så. Börjar faktiskt längta efter sommarn lite och alla sköna sommarkvällar ute med de bästa vännerna, såååå mysigt. Sommaren 2010 har helt enkelt varit bäst, det var så himla kul och jag väntar mig en minst lika bra sommar 2011! Nej men nu ska jag gå och borsta tänderna, godnatt på er! <3
Bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback