Tidsfördriv, har en tråkig dag!


Var kommer du ifrån? Sverige
Heter? Erika Ellinor Charlotta Wedén
Har du en katt? japp, 2
När fyller du år? 30 mars
Jag samlar på? hmm inget? Jo böcker i sånna fall ;)
Gröna eller röda äpplen?  båda
Ringer du någon när du är arg/ledsen? ibland
Vilken tid gick du upp idag? 11
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? nej
Hur svarar du i telefon? Aa, det är Ellinor eller Aa, det är Ellaah
Vad ska du göra ikväll? Mysa med familjen :)
Vad ska du göra imorgon? sovmorgon, skola, träna till prov, och se Medium :)
Var vill du bo när du blir stor? Typ Linköping eller jag vet inte egentligen men absolut inte i denna skithåla!
Vad vill du bli när du blir stor? Ambulanssjukvårdare eller sjuksköterska på ett barnsjukhus
Är det okej att gråta? ja, klart!
När grät du senast? nu var det ett tag sen faktiskt men kanske 2 veckor sen?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, såklart !:D
Laddar du ner musik och filmer från internet? Hmm vem gör inte?
Skulle du göra om du vann en miljon? resa massor, flytta hemifrån, shoppa i mängder och spara  ;)
Bär du glasögon eller linser? inte ute fast att jag egentligen borde men hemma bär jag glasögon nästan hela tiden :P
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Blondin?  självklart ;)
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? ja någon gång
Vill du ha barn? aa
Solar du ofta? ja ute på sommarn men är lite dålig på att sola solarium och just nu får jag inte göra det för penicillinet jag åt när jag hade nackspärr
Är du bra på att laga mat? haha nej ?
Gillar du att dansa? nja, bara när jag är ute med tjejerna men det är liksom inget intresse jag har
Hur vig är du? mittemellan, har kunnat gå ner i både split och spagat men nu går det inte riktigt :P
Vilken är din favoritglass? Chockladglass med banan på :) fast är egentligen inget stort fan av glass. 
Tror du på ett liv efter döden? ingen aning, det e väl sånt man får reda på sen antar jag.
Har du slagit någon? ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll, helt klart !
Vilken ögonfärg har du? blå,grå skulle jag tro
Är du beroende av något? ja 
Senaste låten du hörde på? vet int
Bukar du bädda sängen? nej,
Har du kysst någon under den senaste veckan? nej
Vad var det senaste du sa? MEN JAG KOMMER!
Vem kramade du senast? Morfar :)
Saknar du någon nu? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback