Who is?

Heej sötingar ! Tjejerna stack hem för 50 minuter sen typ och ja vi hade en jättekul kväll :) Så himla mysigt hade v i och filmerna vi såg var The mist och Splinter. De var faktiskt bra men slutet i The mist var jättdåligt, fy vi tjöt ju så himla sorgligt var det ! Men kul hade vi och det blev mycket skratt och prat under kvällen. När the mist var slut så visade jag alla babykläder vi köpt och de tyckte att de var så söta och det e de verkligen !:D Sedan följde vi Malin till bussen och sen hade Fiiah och jag kul på vägen hem med massor med skratt! Sen kom hennes far och hämtade henne. Tack för kvällen tjejer! Det var så kul att bara träffas vi 3 för att mysa och ha kul!

Och Fiiah, jag dödar dig om du skickar den där videon till Stoffe ! xD haha älskar er ! <3








Gammal bild på mig och bästis :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback