17.40

Har nu snackat med Malin och vi bestämde att jag skulle ta typ 17.40 bussen eftersom att jag inte kan åka tidigare. Ska nämligen äta middag hos mormor och morfar så om jag är riktigt snäll kanske morfar kan skjutsa mig när vi har ätit klart (A). Hihi vet att jag är bortskämd av min morfar men man måste väl bli bortskämd av någon, mamma, pappa, farfar? I mitt fall är det i alla fall morfar. Jag älskar min morfar, han är helt enkelt världsbäst, han finns alltid där för mig närsomhelst och jag vet att jag kan snacka med honom om jag behöver det. Morfar har alltid varit lite som en pappa åt både mig och min bror eftersom min egen pappa inte alltid varit mycket till pappa. Men nu ska vi inte deppa över det och det gör jag inte egentligen för om inte saker hade varit som dom är kanske jag inte hade stått M&M så nära :D.
Morfar :)
Nej nu blirre dusch och fix (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback