A walk down memory lane

Vet ni vad jag har lyssnat på hela dagen eller? Jo McFly! Det känns som om det var år och dar sen jag lyssnade på dom men för ja ett och halvt kanske 2 år sen var jag ett stort fan av de brittiska killarna ! Såg dom i FRIDA igår och såg att de hade släppt eller ska släppa en ny skiva jag kommer inte riktigt. Men det fick såklart upp mitt intresse så jag satte på spotify när jag kom hem från jobbet och enda sen det typ har de strömmat ur mina högtalare ! Deras låtar är ju asbra! Mer rockigare än det gamla vilket jag älskar, rock alltså! Haha så nu vet ni något som ni säkert inte visste om mig, att jag hade varit ett stort McFly-fan xD.
De något (eller väldigt va?) knasiga killarna. Harry Judd, Dougie Poynter, Tom Fletcher och Danny Jones (haha vilket minne jag har, jag kommer fortfarande ihåg vad de alla heter xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback