Bildbrist.

Jag vet att det inte blir många bilder inlagda nu men har inget att ta kort på nu när jag jobbar. Ni vill ändå inte se någon bild på en trött Ellinor, osminkad (typ xD), glasögon, håret uppsatt i en slarvig tofs och jobbarkläder xD Det finns inget vackert med det kan jag säga men jag orkar inte fixa mig så mycket när jag bara ska och jobba liksom. Men jag lovar att när APU:n väl är slut så ska jag lägga ut mer bilder. Kan ju faktiskt ta kort på mitt jättestädade rum (för en gångsskull) var ju faktiskt jätteduktig och städade det för ett tag sen :D. Men det får ni ikväll i sånna fall.
För ett tag sen, eller ja det var ett bra tag sen la jag ut ett hiss/Diss inlägg och där hade jag dissat Justin Bieber och nu kan jag inte fatta det. Måste vara mina underbara tjejjer som har hjärntvättat mig men han är ju faktiskt bra och jag lyssnar rätt ofta på honom. Tycker fortfarande att han ser ut som om han är 12 eller något men det är ju inte relevant. Han har ju faktiskt en bra röst och vissa av hans låtar är sjukt fina (kan inte fatta att jag säger det här men så är det fan xD) och skulle jag göra ett hiss/diss inlägg idag skulle han helt klart ligga i hiss spalten! Hihi (A)
Ushers fina upptäckt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback