Den var bra !

Kom hem för typ en kvart sen eller ngt. Så typiskt mej att typ slänga mig på datorn direkt xD Haha neej men filmen var faktiskt bra, och nu är jag ju faktiskt en sån som älskar skräckfilm och trots att Saw-filmerna inte har blivit så himla gillade av sånna jag har hört ifrån iaf så har vi ju fortfarande sett dom, eller hur? Så jag erkänner jag gillar Saw-filmerna och jag har sett alla men det kändes ändå lite som "äntligen" när nu den sista kom, de har ju liksom hållt på i evigheter. Tror faktiskt att Saw-filmerna kom bli för 2000-talet vad Friday the 13th var för 80-talet, känns lite så men dom filmerna är galet många xD. Hihi nej men filmen var en av de bättre men dock var det mindre 3D effekter än vad jag hade väntat mig. Men nu ska jag dra, smaska lite på ngt gott och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback