För dig ska jag göra det tusen gånger om !

Sitter här i vardagsrummet, de andra sover. Jag måste vara helt slutkörd (men inte så konstigt med tanke på omständigheterna) men jag tvätta ju förut vettni och jag glömde att ha i tvättmedel och sköljmedel, jag menar vem fan glömmer det ? Skitsamma, jag har gjort upp planer för morgondagen i alla fall, känns bättre när jag vet att jag har något att göra. När jag kommit upp och allt ska jag hålla på med APU-uppgifterna, sedan ska jag smita ner i källarn stänga in mig i ett rum där nere och köra järnet på crosstrainern. Känner att jag behöver få köra slut på mig själv fysiskt för psykiskt är jag redan slut. Sen ska jag duscha, lägga mig och läsa ett tag och sen se en film. Känns som om jag behöver ta en dag i taget just nu och se lite till mina egna behov. Jag behöver göra annat än att sitta och tänka medan tårarna rinner. Jag måste ta tag i allt innan jag ska tillbaka till skolan igen och livet återigen blir stressigt. Ja, ska väl inte skriva så mkt mer idag, jag ska ner och köra om tvätten och denna gång med tvättmedel och sköljmedel ! Saknar ni mina konstanta smileysar lika mycket som jag? Dom kommer sen när jag känner att jag har anledning till att använda dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback