Hej på er!

Jag mår bättre idag, bara jag inte tänker på det så känns det bättre. Är ledig fram till fredag klockan 16 vilket känns både bra och dåligt, har ju inte så mycket att göra då och sysselsätta mig med så tankarna kommer säkert att vandra dit jag inte vill men får väl se till att städa upp lite i mitt rum, tvätta och sånt så känns det ju inte lika tomt får jag hoppas. Ska dra till mormor och äta nu och sen blir det väl att stanna lite där och snacka med dom. Lovar att jag ska försöka komma igång med bloggningen igen men ni som har varit i min sits vet hur det känns att förlora en som faktiskt var en familjemedlem. Det är tungt men man går vidare. Det är omöjligt att glömma och jag vill verkligen inte glömma för han var bäst rent ut sagt ! Ja, kanske inte bloggar så mycket idag men imorrn när jag är ledig ska jag nog försöka lite, för er skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback