huvudvärk!

Nu är jag hemma efter en kväll med mina tjejjor och Lallen och Jesper(Y). Åkte in till mjölby där jag gick hem till Emma för att möta henne och Fillo. Sen bar det av mot lagman där vi träffade ngn Alexander ett tag. Sen kom Malin och vi snackade lite och drack lite vin, hade det allmänt trevligt asså !:D Sen gick vi till Vasaparken där vi mötte killarna, åkte ner till stan där vi stannade tills min buss kom och jag åkte hem. Nu är jag skapligt trött och har huvudvärk, får alltid det av vin men det kommer bli värre imorrn kan jag lova er !:D Imorrn blir det att sova ut länge och så blir det slappt, dra till mormor och äta och sen utgång igen, har man lov så har man !:D Pöss på er vi ses imorrn ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback