If you say it matters then it does

Tänkte ha en slappdag eller aa kväll då men jag tror inte jag klarar av det, jag klarar inte av att vara sysslolös samtidigt som jag sitter ensam hemma. Just nu fyller musiken mina öron så tänker inte så mycket men jag känner att jag måste göra något. Gå på promenad klarar jag inte heller av för då minns jag hur han brukade lunka fram bredvid mig. Ska gå ner och tvätta tror jag men har inte gått ner där en enda gång sen Mickey fick ligga där natten till söndag, eller hans kropp i alla fall. Usch sluta tänk på det nu ! Sen ska jag i alla fall till M&M, prata, äta äpplepaj och titta på tv, då känns det lite bättre när jag har ngn att prata med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback