I'm not helpless!

Gick upp för en timma sen typ och det var så himlaskönt att få sova ut för imorrn ska jag upp vid halv 4-tiden för ska ju till Ullared och vi ska halv 5 :O. Usch vad trött jag kommer vara men tror ni att det hindrar mig från att åka till mjölby och träffa mina vänner? Troligtvis inte men jag åker hem vid 9 då så jag kan lägga mig tidigt (Y) Glömde bort att alla andra gick i skola idag så skulle ringa Malin tänkte jag och precis innan jag ringde kom jag på att det var fredag XD Men jag trodde hon sluta 13 så jag ringde ändå men sen kom jag på att hon slutar halv 2 så hoppas hon hade ljudit avstängt men det brukar hin ha på lektioner xD. Så ska ringa henne snart och fråga om hon vill träffa mig ikvälll (A). Nu ska jag sitta här ett tag, borde hålla på med APU-uppgiften men tror jag gör klart allt det på söndag (Y). Men vi ses lite senare :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback