Jag är lycklig!

Känslan och tårarna finns fortfarande där och visst händer det saker hela tiden som gör mig lite nedstämd men jag kan inte klaga längre. Jag har ett bra liv, jag har vänner och familj som älskar mig och alltid finns där för mig. Tanken på detta gör mig så himla lycklig för det är inte alla som har det så bra. Jag har en jättebra mamma som finns för mig i vått och torrt, jag har har mormor och morfar som alltid funnits för mig, jag har en bror som alltid kan få mig att skratta, jag har ett syskon på väg, jag har en pappa som börjat komma in i mitt liv igen, sen har vi ju Hasse med som faktiskt inte alls är så dum som jag ville göra honom, han är faktiskt helt okej, han är bra och han gör mamma lycklig och det är det viktigaste, jag har mina djur som betyder allt för mig och sist men absolut inte minst så har jag mina kompisar. Min älskade underbara vänner som helt enkelt är helt underbara. Jag älskar dom och jag vet att de också älskar mig för den jag är och jag kan inte vara gladare över att jag är så lyckligt lottad att jag har dom i mitt liv. Ja, ni vet dock inte hela historien i mitt liv det finns det bara en del som gör men som ni hör så har jag faktiskt inget att klaga på, detta var dock bara de positiva sakerna men jag tycker att de överväger det dåliga. Åh vad glad jag är, och dessutom är det lov:) Kan det bli bättre? hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback