Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar att jag hatar dig

Hej på er !:D Jag är trött men glad, hihi. Dagen gick kanon idag och jag har kommit underfund med att jag är väldigt snabb på att städa men däremot väldigt långsam på att bädda. Men asså jag är så mån om att det ska vara så slätt som möjligt och att det ska vara som patienterna vill ha det ! xD Haha allt har i alla fall gått bra och jag trivs! Imorrn är jag ledig och det e hur skönt som helst! Ska väl börja lite på min APU-uppgift och tvätta lite tror jag :) Blir nog bra, på fredag får jag även sova länge för börjar inte förrän 16 så det är rätt, jag måste säga att jag hellre jobbar kväll än att börja tidigt, men det är sån jag är morgontrött och nattuggla. Gud vad mörkt det var när jag gick imorse vid 06.40 och ännu mörkare när jag gick upp 05.45. Man märker verkligen att det e höst när det är kolmörkt om mornarna!

Måste faktiskt säga att jag längtar lite efter vintern och att kunna mysa ner sig i en stor vinterjacka! Älskar dessutom jul och nyår så det längtar jag massor till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback