Kaffepimplarn NO.1 och Jockiboi

Ja, det är jag det helt plöstligt! xD Drack knappt en kopp kaffe om halvåret förr men nu när jag börjat jobba dricker jag typ 4 koppar om dagen för att kunna hålla mig vid liv xD Haha vilket liv jag har!
Kom nyss hem från mjölby typ och hade mysigt med mina tjejjor :D. Kulkul varre ! Nu ska jag göra mig lite frukost och käka för jag är hungrig! Ledig imorrn som sagt och har aldrig känts skönare kan jag säga!
BTW vet ni vem som satt på samma buss som mig och tjejerna idag eller?! Jo Jockiboi från kungarna av tylösand. Lite häftigt tkr jag! Fick ett mess från en annan kompis som sa att vi satt på samma buss om honom. Självklart var jag tvungen att ställa mig upp i bussen och titta åt alla håll tills jag fick syn på honom xD Haha inte konstigt att vi satt på samma buss kanske för han bor bara 1.8 mil från mig men ändå! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback