Kommer int på ngn rubrik

The sims kraschade just när jag hade som roligaste, fatta vad sugit och jag hade inte sparat något heller :(. Borde väl sova snart men börjar ju inte förrän 16 imorrn så tänker vara uppe ett tag till och ge mig själv lite sovmorgon imorrn så jag orkar med att jobba hela helgen. Usch jag trivs och allt på jobbet men känns jättejobbigt att jobba helg eftersom det e enda gången jag har tid att träffa mina vänner. Har ju varit ledig nu men då har det gått i skolan och jobbat och skit så hinner aldrig på veckodagar. Det är liksom helgerna jag har med dom och nu kommer det dröja typ 3 veckor. Har iaf bestämt mig för att åka in till dom på lördag om två veckor för då jobbar jag till 16 och sen är ledig söndag. Jag kommer vara trött som fan men det skiter jag i xD. Haha nu ska jag spela lite skitspel på facebook och sen sova (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback