Långledigt!:D

Nu har jag lång ledigt, börjar inte förrän måndag kl 8 och det känns jäkligt gött!:D Ullared here I come, på lördag asså ;) Nu chillar jag bara lite och laddar min spotifylista med massor bra musik !:D Jag älskar spotify! Ikväll blir det nog lugnt, mys framför tv:n för ikväll börjar Vampire Diaries och jag längtar som fan. Helt klart ett av mina favoritprogram, me love it ! Hihi men vi ses senare sötisar för nu ropar mamma om att jag måste städa upp i skohyllan för det är för mycket av mina skor där! Ursäkta att jag har många skor då och inte orkar slänga in dom i garderoben eller skobyrån ;) haha nej så jobbigt är det ju faktiskt inte!
Gah Ian somerhalder är så jäkla het ! De flesta tycker väl att Paul Wesley är snyggare men nej det tycker inte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback