Linköping med tjejerna:D

Kom hem för en timma sen eller något :) Slutade halv 2 och sen kom Fiiahs mamma och pappa och hämtade oss på skolan. De skjutsade mig till min APUplats (APU= Arbetsplatsförlagd utbildning för er som inte visste ;)). Min handledare hade glömt och ringt mej eller något så jag ringde dit igår och sa att jag kunde komma och titta lite. Fick min schema och ser rätt bra ut vecka 42 i alla fall för då jobbar jag bara 3 dagar :D.
Har precis käkat lite så ska fixa mig och så för sen blir det att åka till linköping med Malin och Sofia. Malin visste inte om hon kunde än men jag hoppas verkligen det eftersom att vi inte kommer träffas på 3 veckor eller mer. Usch det blir jobbigt men hon går i skola och jag jobbar och sen ska jag till ullared och annars är det egentligen bara helgerna vi har men jag kommer jobba två helger och åka till ullared än så jag kommer sakna mina vänner något otroligt! Därför ska jag umgås massor med dom den här helgen :D Efter Linköping drar jag till mjölby för att träffa de bästa ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback