Nu är allt bra och jag är glad:D

Var hemma själv typ hela dagen och då passade jag på att städa i mitt rum, så nu ser jag golvet igen ! xD Passade även på att dammsuga och moppa hela nedervåningen när jag ändå höll på liksom! Mamma, Hasse och Cw kom hem med pizza vid 18 och då kurrade magen rejält eftersom jag bara ätit frukost och sedan städat hela dagen ! Stack ut sen ändå:D Åkte med Fiiah till mjölby vid halv 8 där vi mötte Malin och sen stack till Ralle för ferre. Trevligt varre och åkte även en sväng med Jesper för han hade föräldrarnas bil :). Umgicks med folk hos Ralle och vid halv 12 skjutsade Jesper mig och Fiiah hem till skänninge. Så nu har jag tittat lite på tv och käkat (Y). Känner att det är dags för sängen snart så natti natti sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback