Promenad, VP och deppig.

Gick på en promenad med Sofia och hundarna, hur skönt som helst! Vi gick i en timme ungefär vilket jag tycker är jäkligt hurtigt för att vara oss (A)(Y). Kom hem och gick direkt till M&M där jag snackade lite med dom och tittade på lite tv. Gick hem vid 8 igen för att se efterlängtade Vampire Dairies, såååå sjukt bra! Sen så ska såklart den braa dagen förstöras och jag fick min mens. Jag fattar inte! Jag hade den för drygt 14 dagar sen bara och förra mensen hade jag 36 dagar i mellan den och den innan och nu 14, ja det är typ alltid så, den är så oregelbunden så det är inte sant och det gör mig så himla deppig och arg för jag hatar att ha den! Ja det blir inget mer inlägg idag för jag är för sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback