Rast

Eller rast och rast vet jag inte men är alla fall ledig till klockan fyra nu. Känns rätt skön för morgonen var väldigt händelselös och då blir man rätt rastlös. Det kommer säkert inte bli mer ikväll men får hoppas att vi har lite mer att göra i alla fall. Nu ska jag bara slappa och nyttja min rast. Borde börjar på APU-uppgifterna för det har jag inte orkat än men jag orkar ta mig fan inte idag heller. Snälla det måste ju alla förstå när jag jobbar hela helgen. Tänkte faktiskt börja lite smått på måndag, ska träffa Fiiah då med så hinner inte göra så mycket men fredag blir det att råplugga lite. Plugga är det ju inte direkt men gör uppgifterna och sen har jag ju v.42 med och då är det sista chansen. Men jag hinner nog, när jag väl har börjat är jag väldigt snabb. Brukar faktiskt spara allt till sista stund men har nästan aldrig i hela mitt liv lämnat in en uppgift försent och det tänker jag inte göra nu heller.
BTW: Min mamma är bäst! Hon la in lite extra pengar på mitt kort till ullared som vi ska till nästa helg. Jättegullig är hon !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback