Rolig kväll! :D

Jag behövde verkligen komma ut och träffa mina tjejjor, vi hade jättekul ! :D Fiiah stack hem vid 9 men vi andra träffade Jesper och åkte till ante och sen åkte runt lite. Sen kom Lallen Malin och Melinda flyttade över i hans bil, asså jag lovar det gick inte att vara ute för då frös jag fötterna av mig! Satt och dunkade musik i bilen ett tag och sen åkte vi till kyrkogården och gick lite. Det är så himla fint där,  min morbror har varit med och gjort det mesta av jobbet där :D. Men nej det kändes inte som någon bra stämning för en lördagskväll så vi åkte bara runt lite, dunkade musik och snackade och sen skjutsade dom mig, Malin och Melinda till stationen där vi tog bussen hem. Nu sitter jag här och funderar på om jag skulle käka något, men sitter ju bara och smäller i mig chips så lika bra att äta något så slipper jag sitta här och småäta ;)Låter kanon ni men vi ses imorrn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback