Snö!!

Ja ni har väl säkert redan hört det, det verkar ju vara snöhysteri i hela Sverige men nu har den äntligen nått våran lilla byhåla!:D Haha jag älskar faktiskt snö men jag tycker att den kunde ha vänta åtminstone en månad till innan den kom för detta betyder definitivt att vintern är här. Menmen har tiggat till mig skjuts både hem och från jobbte, hihi vilken gullig familj jag har. Men skulle väl ha frysit häcken av mig i detta väder. Hoppas inte jag behöver ta uteturen ikväll på jobbet xD Börjar vid 4 så nu ska jag tvätta och fixa håret och sen ska jag till mormor och äta. Först tänker jag bjuda på 2 bilder. En på snön och en på¨spjälsängen vi köpte igår !:D
Ser ut att smälta bort lite. Var mkt mer igår!
Visst är den fin !? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback