Tekniska problem?

Ja något var det i alla fall med Blogg.se men min blogg funkar perfekt som tur är ! :D Sitter just nu och gluttar lite på Bonde söker fru , värdelöst men funkar väl. Alla är ju fan knäppa, typ original eller vad man säger! Har de aldrig sett och umgåtts med normala folk eller? Nej nu ska jag inte vara elak, livet som bonde är nog väldigt ensamt eftersom man inte hinner med att umgås med folk och ta hand om gården samtidigt men misstänkt asociala är det allt de flesta av dom. Jaja tur att jag inte växt upp med bönder till föräldrar eller haft några planer på att driva en gård själv. En hästgård kanske men sen går gränsen för mig!
Nae snart börjar Grey's Anatomy och det måste jag såklart se, missade tyvärr senaste delen menmen vet typ vad som hänt ändå och det är väldigt spännande just nu. Men vi ses imorrn sötisar natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback