Tjuvstartar lite trots att det är ett tag kvar till nyår xD

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nja, det vet jag inte. Eller jo det finns nog en del men inget jag kan komma på sådär direkt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, e tyvärr väldigt dålig på det!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej!
4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej 
5. Vilka länder besökte du?
Sverige :D
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Att resa utomlands och aa massor med annat.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Ingen aning men den 9 juni kanske, få jag sluta nian.
8. Vad var din största framgång 2010?
att jag kom in på den skolan och det programmet jag ville och dessutom att jag faktiskt klarat mig väldigt bra på de prov vi haft nu i början.
9. Största misstaget?
Inget jag vill prata om
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, vrickat till foten liten, fått nackspärr i typ en vecka, varit sjuk, feber och förkylning och lite.
11. Bästa köpet?
Min dator tror jag !:)
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder, skor och dator!!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jarrå!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alla dessa sommarplågor såklart och en del mer betydelsefulla
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare skulle jag tro för det hände så mycket i mitt liv förra året.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Massor, tiden går så jäkla snabbt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
en del där med.
18. Hur tillbringar du julen?
Med min familj såklart!
19. Blev du kär i år?
Nja.


20. Favoritprogram på TV? 
Det e många, har redan skrivit en lista för er en gång så kika i arkivet om ni är nyfikna xD
21. Bästa boken du läste i år?
Läser så jäkla många böcker per år så kan inte hålla reda på dom men läste en bra för ett tag sen som heter "Helt övegiven" och den var rätt bra.
22. Största musikaliska upptäckten?
Bruno Mars, Mike Posner och många mer.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Gud ska jag komma ihåg det ? Pengar och lite kläder tror jag väl xD
25. Något du önskade dig men inte fick? 
neej blir alltid glad för det jag får och nöjer mig med det !
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade här hemma med familj, tårta och kakor blev det :). Firades senare av vännerna (Y)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns mycket men jag har haft det bra och jag har världens bästa vänner och familj så jag tänker inte klaga!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Den som jag alltid haft men ändrats lite i och med mode och sånt men vardagligt på vardagar och när jag går ut på helgerna kanske jag piffar upp med mer assocearer och smycken :)
29. Vad fick dig att må bra? 
Alla de som alltid finns där för mig, det vill säga vänner och familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm, svår fråga, i år eller? Nej kan inte säga någon på rak arm så för finns för många snygga och bra killar i musikindustrin ;)
31. Vem saknade du? 
Finns många, personer som allt bara gått fel med och jag har tappat kontakten med, det gör jävligt ont men det är sånt som måste hända ibland för att man själv ska må bra.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Finns många ny människor som tillkommit i mitt liv i år, vänner som man fått som är helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback