Vad gör man inte för framtiden?

Som ni redan vet så ska jag ut på APU på måndag och jobba. Jag måste bara säga att de jobbigaste förberedelserna för det här har varit att klippa mina naglar vilket jag gjorde idag. Jag ska ju nämligen jobba på ett äldreboende och då får man inte ha långa naglar överhuvudtaget. Många kan tycka att detta är en bagatell men för mej är naglarna en del av mitt liv! Jag har liksom levt med långa naglar sen jag var 6 år typ så det känns hel konstigt. Kan inte riktigt förklara men det e så jag upplever det. Men dom växer ju ut igen som tur är!

Före (gillar den här längden mest för då är de inte för långa utan helt lagom men mina naglar växer så jäkla fort så när jag inte hinner klippa dom brukar jag ha dom lite längre):
Efter (Syns dock inte så bra men dom blev jättekorta!):
Före:
Efter:
(Och jag kan lova att de var 100% äkta och de har de alltid varit, tycker det syns för mkt om man har konstgjorda naglar och jag tycker inte att det är speciellt snyggt, det ska vara äkta om man ska ha långa! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback