Vad pigg jag blev!

Efter ett 45minuerspass och en dusch är jag jättepigg! Ska nog börja träna mer regelbundet man mår verkligen bra av det efteråt. Jag körde 30 min på crosstrainern och sen körde jag intervaller på motionscykeln i 15 minuter ! Jag är nöjd över mig själv och det är verkligen skönt att spöa skiten ur kroppen ibland för hur jobbigt det än är att träna så är det jävligt skönt efteråt! Men nu ska jag tillåta mig själv att ta del lugnt ikväll, sitter just nu och äter havregrynsgröt. Tycker faktiskt det är gott och nyttigt är det med, i alla fall nyttigare än risgyrns och mannagrynsgröt. Nej men nu ska jag sitta här ett tag tills mamma kommer hem om en kvart sen får vi se vad som händer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback