After all we are still moving on, I wonder why.

Har vart och flängt hela dagen känns det som :/. Var först i skolan såklart och där var det en politisk debatt där representanter från de flesta partier hade en debatt och vi fick titta på. Miljöpartiet var dock int med eftersom att sverige demokraterna deltog och folkpartiets och piratpartiets representanter hade fått förhinder. Jag tkt faktiskt att det var ganska spännande till en början och Fiiah och jag satt och skrattade när de svarade emot varandra men efter ngn timme så blev det väldigt tråkigt. Men matten och idrotten blev ju inställd så det var värt det ;). Träffade Robert, Ante och Jesper en stund innan vi började omvårdnadslektionen där bestämde vi vart vi skulle praoa och jag ska praoa här i skänninge på kolonigatan så det ska nog bli bra :). Sen hämtade mamma mig direkt efter skolan och vi åkte till Hanna i lkpg och snackade ett tag och sen var det bara att åka direkt till mjölby igen. Köpte ett par gympaskor som mamma betalade halva priset på, tack !:D Sen drog vi till Gotahälsan för att ta min sista gardasilspruta, gick faktiskt bra trots att jag är väldigt spruträdd xD Sen var både mamma och jag hungriga så vi åkte till pizzerian och beställde lite mat och åkte hem och myste lite framför tv:n. Nu blirre att dra över till mormor ett tag och sen idol (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback