Benen är som spaghetti !

Kom nyss hem från skolan, rätt okej faktiskt. Brukar inte vara så tråkigt som jag ofta vill påstå xD Nej men på gympan hade vi orientering, gick med Sofia, Hedda, Karro, Elise och My :) Trevligt men benen är som spaghetti nu för såg när vi var långt åt helvette att det bara var 5 minuter kvar tills vi skulle tillbaka till skolan. Men vi envisades med att vi skulle hitta kontroll för då skulle jag, Fiiah och Hedda vara klar med våran bana men vi hittade den inte ändå och kom ändå typ 15 minuter sent, hur bra?! Aja gick med Felicia och Sofia till stan och tog bussen hem till skänninge. Usch Sofia och jag blev skapligt förbannade för det fanns typ inga platser men det var en tjej som hade lagt väskan bredvid sig och trotts att Sofia satte sig på typ halva stolen så tog hon inte bort väskan så var jag var bara tvungen att säga: "Men ta inte bort väskan då !?!". Finns människor till allt nej men ska väl fixa lite mat här hemma och får iväg mamma på föräldramöte (Y)
Orientering är sååå kul ! Speciellt om man inte har något lokalsinne :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback