Bio på lördag :)

Ja, pappa ringde för typ 2 timmar sen och då bestämde vi att vi skulle åka in till linköping och äta och gå på bio på lördag :D Jag uppskattar verkligean att han försöker även om det int verkar som jag gör det men det e bara pga vårat förflutna men det betyder verkligen endå. Jag är bara så glad över filmvalet och längtar som bara den !:D Vi ska Resident Evil: Afterlife och jag älskar verkligen Resident Evil filmerna, jag gillar int zombiefilmer egentligen men R.E filmerna är ngt utöver det vanliga:). Dessutom är den i 3D hur coolt är inte det ?! xD Det är inte varje dag man ser en odödlig zombie kastas mot en, haha ja jag har en livlig fantasi jag vet men vadå då? xD Visst har jag sett 3D filmer förut men aldrig en sci-fi/thriller film så jag ser verkligen fram emot lördag och kommer berätta om filmen när jag vart och sett den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback