BLÄÄÄÄ!

Vet ni eller? Jag kom hem typ nu, eller aa för en kvart sen. Asså sjukt att komma hem så sent men åkte med den konstiga busschauffören i dag och han lever efter mottot "Ha jobbet lite mer som en hobby" som de säger i den där triss-reklamen vetni. Trodde fan att vi åkte in i en bil men det gjorde vi int som tur var, man han håller ju på med den där pekskärmen där framme ist för att titta på vägen så int underligt att det går illa. Men hem kom vi af efter att ha åkt runt i hela mjölby kändes det som. Inte bra så var på dåligt humör innan mamma ropade på mig att min Frida-tidning kommit så nu är jag glad igen och ska skumma igenom den innan käk ;). Sen blirre att se klart på The last song för orkade int se hela igår men den verkar svinbra och i äkta Ellaahstil :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback