Camp Rock 2 :)

Titta nyss på Camp Rock 2, har int riktigt sett klart hela men har typ bara 20 minuter kvar. Den var okej tycker jag, hade jag varit typ 10 år hade jag varit helt förälskad i filmen xD. Det är ju mer en barnfilm men det går att se på den och den e faktiskt rätt bra. Såg att Frankie Jonas var med i filmen med, brödernas lillebror så gullig ! :D Bästa delen av filmen måste vart när Nick sjöng till en tjej han gillar, måste faktiskt erkänna att jag smälte lite när jag såg det xD Han är ju skitsöt, sötaste av de 3 bröderna är han ju definitivt ;). Mamma och Hasse ska åka och handla nu så ska bli skönt att vara själv ett tag, hoppas då tar god tid på sig xD Nej skämt åsido xD
Så söt :) Kan ju int annat än att älska håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback