Dagen :D

Ja dagen började med frukost, tvättade håret eftersom ngn hade spillt vodka och sprite i mitt hår (denna ngn var nog Emma och ingen mindre än mig själv xD) men hade int orkat att tvätta det igår eftersom att jag kom hem rätt sent, sen fixade jag mej och mötte upp Fiiah vid busshållsplatsen. Hann precis gå in och köpa en vitamin water innan tåget gick till linköping :) Och sen väl i linköping blev det ju lite värre xD. I innerstan eller vad man ska säga så hittar vi ju såklart men skulle ta bussen till tallboda och sen gå av typ vid tallboda skola så jag sa helt enkelt till busschaffören att han skulle säga till innan vi kom dit så vi hann trycka och snäll som han var gjorde han det så, så långt var det problemfritt. Men sen skulle vi ju hitta till fotbollsplan för att titta på Luddes och Mackans match. Hade fått beskrivning av Ludde att vi skulle gå cykelvägen och sen skulle vi komma dit, vet ni hur många cykelvägar det fanns eller? Jo, typ 3 så vi tog ju en och självklart var det fel, våret lokalsinne existerar int ens xD. Men sen frågade jag en tjej var det var så vi kom dit iaf och tallbodakillarna spelade bra och vann med 3-0 :D. Sen stack Fiiach, jag och Ludde hem till honom och chilla där ngr timmar och sen bar det av till stan där jag åt och sen träffade Mackan. Missade bussen så åkte hem vid halv tolv istället för halv 11 men som tur var så kunde mamma komma och hämta oss i mjölby. Allt som allt var det en trevlig dag och föresten grattis till den som orkade läsa allt!(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback