Det är hemskt!

Kom hem från simningen för ett tag sen och sitter och tittar på idol ! Fick reda på idag att min fasters pojkvän har avlidit i en motorcykel olycka i söndags tror jag:( Det är hemskt och jag hoppas verkligen att du har det stöd du behöver och att du har det bra ändå med tanke på omständigheterna. Denna vecka och förra har verkligen fått mig att inse hur snabbt någon kan tas ifrån en, det krävs mkt. Jag hatar död och allt som har med sjukdomar att göra men jag vet att det kmr hända alla ngn gång, att man förlorar en nära och det gör förbaskat ont men jag tror att det går att överleva och gå vidare även om det verkar omöjligt, det måste det ju bara göra! Usch jag vet inte vad jag ska säga annat än att det är förskräckligt hur snabbt man kan förlora någon. Det tar lång tid att komma över sånt men när man väl mår bättre och ser ljus då kan man nog lägga det bakom sig även om man aldrig glömmer. Jag hoppas det i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback