Familjen är värre

Jag fattar inte ens varför jag går på alla dessa släktträffar när man bara hör klagomål hela tiden! Nej, nu ska vi inte leka Kissie xD. Dagen har faktiskt varit bra och jag har vart med familj hos morbror, han tjej och kusin för att fira min lillkusin :D. Hon vart väldigt nöjd över sina presenter så det var en kanondag för henne med tror jag. Jag längtar alltid lite extra mkt tills det ska vara ngt födelsedagskalas hos min morbror och hans tjej Gunilla för hon gör världens godaste annanspaj! Den är så himla god asså, älskar den !:D Grattis Moa !
Sa ju nyss att jag skulle se the time travelers wife men jag ändrade mig och tänker ist se The last song! Ni kan int fatta hur mkt jag älskar Nicholas Sparks romaner och filmerna som är baserade på dom. Det är helt min stil av filmer och utan Nicholas Sparks poetiska och romantiska anda så skulle jag inte ha spenderat sommarkvällarna förra året med att se The notebook om och om igen! Gud vad bra den är ! Men skriver senare igen. Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback