Fira mormor :)

Idag ska jag och familjen fira mormor för hon fyller på onsdag men hon kommer int vara hemma då så vi firar henne idag ist. Ska över dit vid 2 och äta middag, så jäkla gött älskar mormor hemlagade mat :D. Dessutom är jag jättehungrig för har int ätit frukost idag, gick liksom upp vid 12. Skönt att sova ut kan jag säga. Lägger ut en dagens outfit med och en facelook :). Valde att köra lite mattare stil idag, inte så mkt ögonsmink utan bara lite mascara och sen först fondation och puder ;). Hoppas alla får en bra dag, ska ta lite bilder på sötaste kusinen idag så ni kan få se:).

Facelook:
BTW lovar att jag ska tvätta min spegel snart xD
Dagens outfit:
Tunika från JSFN
vanliga enkla svarta strupbyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback