Godnatt !

2 avsnitt av parlamentet gjorde slutligen så att jag nästan dog av skratt xD Det behövdes verkligen! Haha kommer inte ihåg vem av dom det var som sa det men det han sa om SD:s valvaka: "Det såg ut som en kväll på er Harry's. Alla bara stod där och ropade: Jimmie Åkesson shalalalala. Herregud Sverige ni har röstat in Kungarna av tylösand i riksdagen !" Haha då höll jag på att dö alltså shit vad kul ! xD Så sjuka människor! xD Ja, men i alla fall nu ska jag krypa ner under täcket, träna lite på läxan och sen sova. Har ställt klockan på kvart i 10 :) Hur skönt är det inte att ha sovmorgon varje måndag? Det är bäst kan jag bara säga. Ja men sov gott med er godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback