Har int haft någon lust att blogga idag.

Rubriken säger allt! Sverige har varit grått och tråkigt idag, allt pga gårdagens valvaka! Har t.o.m drömt mardrömmar om den borgerliga regering. Usch på det asså, jag ville så gärna se en rödgrön regering men det sket sig totalt och jag är jävligt sur över det! Folk som int ens kan ta sig upp ur sängen kommer kastas ut i arbetslivet och arbetsmarknaden kommer se desto sämre ut för oss unga allt för att de blåas politik går över alla gränser! Jag vet int vad jag ska säga men jag hoppas på ett omval som det kommer att bli om alla partier vägrar att samarbeta med SD. Jag vill varken att SD ska vara med i riksdagen eller att de blåa partierna ska ha de flesta procent av rösterna. Jag tänker int blogga mer idag för denna dag är int värd så mkt alls i mina ögon, enligt mig gick allt som kunde gå fel, fel igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback