Heej folket !:D

Kom hem för lite mer en 2 timmar sen :). Sen dess har jag typ käkat och fixat mig (Y). Gårdagen var hur rolig som helst! Bästa tjejerna i klassen asså. Vi skrattade, pratade, gjorde mat och umgicks, det var helt enkelt jättetrevligt. I mitt rum sov Hedda, Lena, Josefine och Sofia men Josefine snarkade och Hedda snackade i sömnen så gick in till Frida, Moa, Elin, Elise och My och snackade tills vi somnade. Idag hade vi redovisning och shit och allt gick faktiskte jättebra. Vi gjorde massor med aktiviteter och lite igår och sen kom föräldrarna för vi skulle ha föräldramöte där, vi åt och de åkte hem typ. Sen blev det spökhistoria som Pia våran lärare berättade, den handlade om Rinnakvinnan (Rinnalägergård heter stållet vi va på) sen stack vi upp til kyrkogården som ligger precis brevid men det var rätt så kallt så vissa gick in och la sig och vi andra satt och snacka och käka godis :). Ja, vad mer ska jag säga? Det var helt enkelt bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback