Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter middag, bio och kul med vännerna :) Kan man få en mer perfekt kväll? Nej ja skoja som perfekt var den int xD. Pappa kom och hämtade oss klockan 17, inte en minut sen :O( nej nu ska ja int vara dum !) vi åkte och käkade på Max och sen bar det var till bion. Resident Evil: afterlife var sjukt bra, men hade nog int vart så bra utan 3D effekterna. Det var mkt action och filmen blev aldrig tråkig, jag rekommenderar den starkt! Sen efter filmen skjutsade pappa mig till lidl i mjölby där Lallen, Oscar, Jesper och Malin hämtade upp mig och vi åkte till Ante. Hade trevligt där ett tag och mot slutet av kvällen blev jag kallad "politiknörd" xD. Vaddå då? inget att skämta om, vår framtid liksom xD. Nej men Malin skjutsade mig på cykeln till station och så åkte jag hem. Nu blirre dator, tv och sova., Godnatt på er sötisar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback